Szkolenie certyfikacyjne DISC

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przygotowanie do interpretacji raportów DiSC i pokazanie sposobów wykorzystania tej wiedzy do zrozumienia zespołów pracowniczych i planowania ich rozwoju.

Dla kogo?

Szkolenie adresowane jest dla trenerów, coachów, pracowników zespołów HR, konsultantów HR i innych osób wspierających rozwój zawodowy pracowników.

Zakres merytoryczny szkolenia:

  • Poznasz budowę raportu i modelu teoretycznego DISC
  • Nauczysz się interpretować raport DISC
  • Dowiesz się w jaki sposób prowadzić sesję informacji zwrotnych
  • Poznasz możliwości wykorzystania raportów DISC w pracy indywidualnej i grupowej
  • Dowiesz się w jaki sposób wykorzystując raporty można wzbogacić i pogłębić inne formy wspierania rozwoju i zmiany ( coaching, treningi, oceny okresowe itp.)
  • Otrzymasz swój indywidualny raport DISC.

Co zyskasz?

  • Poznając model DiSC, głębiej zrozumiesz sposób funkcjonowania ludzi, różnice w ich zachowaniach, wpływ na skuteczność działania, relacje interpersonalne, ale też trudności w danej sytuacji zawodowej.
  • Idąc krok dalej dowiesz się, jak można modyfikować zachowania, adaptować je do konkretnej sytuacji tak, aby stać się bardziej efektywnym w realizacji zadań i wybierać trafniejsze strategie interpersonalne. Dzięki tej wiedzy będziesz mógł w praktyczny sposób wspierać rozwój pracowników, zespołów i organizacji.

Miejsce i termin:

Warszawa 9 – 10 luty, konkretna lokalizacja zostanie podana w styczniu

Dzień 1:
9:00 – 13:00 – sesja przedpołudniowa

  • Wprowadzenie, integracja uczestników i zawiązanie kontraktu na pracę edukacyjną
  • 4 style zachowań i ogólne preferencje dla każdego stylu
  • Rozpoznawanie stylu innych osób
  • Nadużywanie stylów
  • Budowa modelu teoretycznego

13:00 – 13:30 przerwa

13:30 – 16:00 – sesja popołudniowa

  • Przedstawienie budowy raportów
  • Analiza i interpretacja raportów uczestników
  • Naukowa weryfikacja raportów DISC
  • Nauka umiejętności dostosowania komunikacji do stylów klienta

Dzień 2

9:00 – 13:00 – sesja przedpołudniowa

  • Modele pracy z raportem
  • Schemat sesji informacji zwrotnej
  • Poszczególne etapy sesji informacji zwrotnej
  • Ćwiczenie stawiania hipotez i formułowania pytań
  • Identyfikowanie obszarów rozwojowych klientów
  • Prowadzenie sesji przez uczestników z informacją zwrotną od trenera i grupy

13:00 – 13:30 przerwa

13:30 -15:30 – sesja popołudniowa

  • Prowadzenie sesji przez uczestników z informacją zwrotną od trenera i grupy
  • Test sprawdzający wiedzę
  • Podsumowanie i pożegnanie

Szkolenie kończy się uzyskaniem międzynarodowego certyfikatu International DiSC Trainer – Facilitator.

Prowadzący:

Jacek Korzeniowski

Coach i trener metody DiSC

Szkoli przyszłych użytkowników metody Disc. Aktywnie korzysta z metody Disc Classic budując programy szkoleniowe czy prowadząc sesje coachingowo-mentorskie.

Z wykształcenie lekarz medycyny, konsultant, coach, Certyfikowany Trener Biznesu, DISC®Classic, Thomas International oraz NLP. Swoje wieloletnie praktyczne doświadczenie zdobyte na wysokich stanowiskach menedżerskich w polskich i międzynarodowych korporacjach, połączone z wiedzą teoretyczną wykorzystuje w projektach doradczych oraz rozwojowych. Od kilkunastu lat stosuje z sukcesami, a obecnie również implementuje metodę DISC®Classic w wielu organizacjach. Metoda ta sprawdza się w obszarach zwiększania efektywności pracy, budowania zespołów, rozwoju osobistym menedżerów, budowaniu skutecznych zespołów. Autor wielu autorskich projektów z obszarów zarządzania, motywacji, zwiększania efektywności, procesów rozwojowych.

Sylwia Kowalska

Coach i trener metody DiSC, psycholog

Szkoli przyszłych użytkowników metody Disc. Aktywnie korzysta z metody Disc Classic budując programy szkoleniowe czy prowadząc sesje coachingowo-mentorskie.

Swoją karierę rozwijała w  SUCCESS Partners (obecnie Landmark Global). Poczynając od stanowiska asystenckiego przechodziła przez kolejne szczeble kariery w firmie, aby zostać Customer Relationship Department Manager. To stanowisko umożliwiło jej zdobycie ważnych doświadczeń z zakresu odpowiedzialności za dział Obsługi Klienta i Dział Zakupów, opieki nad kluczowymi klientami firmy oraz aktywnego rozwijania sprzedaży. Jej główne osiągnięcia to budowanie i kierowanie zespołem Account Executives, realizacja planów sprzedażowych, budowanie mapy procesów między działami oraz moderacja kultury organizacji. Od 2014 pracuje również jako doradca, trener i coach. Prowadziła szkolenia umiejętności miękkich a także coaching indywidualny dla średniej i wyższej kadry menedżerskiej.   Prowadzi też praktykę psychologiczno-terapeutyczną.